Diskuse

Politika

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Před čtvrtstoletím jsme se zbavili politiků, kteří ty pod sebou napomínali, že se málo snaží

a do politiky šel jen ten, kdo nebyl schopen se uživit poctivou prací.

Mám radost, že teď jsme na tom už úplně jinak...

1 0
možnosti
Foto

Politika je jen způsob jak skrze zákon brát lidem jejich věci a svobodu.  Nic víc.

0 1
možnosti
Foto

Jak by se tedy ve stateless society nazývala správa věcí veřejných?  I Rotharbardt hovoří o nutnosti formulování obecných pravidel.

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^!!!

Když jsem kritizoval, musím i pochválit. Jenom čistě pro doplnění. Také Lenin prohlašoval, že politika je koncentrovaná ekonomika. A že politika nemůže nepředbíhat ekonomiku.

Díky Vám jsem se tedy dozvěděl, že Lenin byl moudrým člověkem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Jsem důchodce, stár 93 let, mající základní vzdělání, původním povoláním dělník v pivovaru. Mám 5 dětí, 8 vnoučat a 8 pravnoučat. Jsem přesvědčený pravičák a budu psát převážně o politice

Seznam rubrik